نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ‌ای اگر از کسانی هستید که به تازگی یکی از محصولات ما را خریداری کرده‌اید ولی در نصب و راه اندازی آن دچار مشکل شده‌اید، یا این درب‌ها دچار مشکلات و ایراداتی هستند که از آنها راضی نیستید، ما با ارائه خدمت پس از فروش عالی برای پشتیبانی از محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز می‌توانید از ضررهای مالی آنها جلوگیری کنیم و شما با خرید انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک از ارزان دُر دیگر نگرانی بابت این موضوعات نداشته باشید

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

سفارش خرید کرکره برقی برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

یکی از مصارف زیادی که انواع درب کرکره‌ای در جامعه دارد، کرکره برقی مغازه‌هاست. کرکره برقی ارزان دُر مغازه یا هر نوع کرکره برقی دیگری معمولاً با تیغه آلومینیومی سبک‌تر ارزان هستند و با تیغه آلومینیومی سنگین و فولادی نیز گران‌تر است و البته استفاده از تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر نیز واقعاً در بازار گران‌تر از بقیه است.

از مزیت‌های اصلی این پرده‌ها می‌توانید به کارکرد سریع و آسان آن توسط کاربران اشاره کنیم. این پرده‌های برقی نیازی به تنظیم توسط شما ندارد و در طرح‌های مختلف و با توجه به سلایق افراد قابل انتخاب هستند. طرح و اندازه پرده‌ها البته روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند. پرده برقی با استفاده از سنسور می‌تواند بدون ریموت هم کنترل شود. با این سنسورها می‌توانید برای باز و بسته شدن و جمع شدن پرده‌ها اقدام نمایید.

این پرده‌ها دوام زیادی دارد و می‌توانید به راحتی بدون کنترل دست آنها را تنظیم نمایید. دوام این پرده‌ها تا سال‌های زیاد عمر می‌کند و نیازی به خرید پرده برقی در طرح‌های دیگر ندارید و در زمان کم می‌توانید پرده‌های منزل و محل کارتان را تعویض نمایید.

قیمت پرده برقی پرده‌های معمولی نسبت به پرده‌های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده‌های برقی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

متن روی تاج گل ترحیم فراموش نکنید که میتونید پیام و متن خودتون رو روی کارتی که روی تاج گل نصب میشه یادداشت کنید. بهتره که این متن ساده و مختصر و در عین حال بیان کننده احساسات شما باشه. نوشته ها و متن هایی که روی تاج گل نوشضته میشن و رایج هستن عبارتند از : تقدیم برای عرض تسلیت ما رو در غم خود شریک بدانید البته هیچ قانون و محدودیتی برای نوشتن متن دلخواهتون روی تاج گل وجود نداره و شما میتونید حتی متون طولانی هم بنویسید. در ادامه مقاله با مزایا و معایب گل فروشی سنتی و آنلاین آشنا خواهید شد.

توجه به معنا و مفهوم گل‌های استفاده شده در خرید تاج گل ترحیم گل ها رو با دقت انتخاب کنید. در حالی که قاعده ای در مورد نوع گل هایی که باید در مراسم تشییع جنازه استفاده یا ارسال بشه وجود نداره، اما نوع گل هایی که انتخاب میشن، احساسات خاصی رو بیان میکنن. اطلاع از مفهوم گل های مراسم ختم خیلی مهمه. در ادامه چند پیشنهاد با معانی که مناسب برای مراسم ترحیم و تشییع جنازه هستن ذکر کردیم. گل رز (صورتی): فضل، نجابت گل رز (صورتی): تحسین، همدردی گل رز (قرمز): عشق، احترام، شجاعت گل لیلیوم: محبت و بازگشت به شادی علاوه بر این، برخی از گل ها ممکنه در برخی کشور ها و مناطق بیشتر استفاده بشه. به عنوان مثال، گل داوودی در مناطق آسیایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیره. در ایران برای مراسم ختم معمولا از گل های گلایل، شب بو لیلیوم, آنتوریم, ژربرا, داوودی,هرزیا و مریم استفاده میشه. معمولا تاج گل هایی که برای عرض تسلیت سفارش داده میشه پس زمینشون با گل هایی که بلند تر هستن (مثل گل گلایل و شب بو) تزیین میشن و گل های کروی شکل به تعداد کمتری در مرکز تاج گل قرار میگیرن. ساقه این گل ها درون اسفنج مرطوبی که که وسط تاج گل قرار میگیره فرو میره و همین رطوبت و خیسی اسفنج باعث آب رسانی به گل و در نهایت طول عمر بیشتر تاج گل میشه.



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

هدیه دادن گل بخصوص جام گل یکی از تاثیرگذار و زیبا ترین کادو هاست. گل ها به دلیل عطر خوب و رنگ های زیبای که دارند روحیه انسان را شاد می کند. از گل آرایی های مختلف می توان در مراسم های زیادی استفاده کرد به عنوان مثال: خواستگاری، نامزدی، تشکر و قدرانی، تولد، بله برون، مهمانییا قرارهای دوستانه، قرارهای عاشقانه و ملاقات های کاری.

گل آرایی ها انواع مختلفی دارند که یک مدل از آن جام گل است و ما قصد داریم در ادامه بیشتر به این محصول بپردازیم اما اگر قصد خرید دسته گل یا سفارش باکس گل را دارید باید به صفحات مخصوص دسته گل و باکس گل مراجعه کنید.

جام گل چیست؟

جام گل انواع مختلفی دارد. برای خرید جام گل سامی گل ابتدا باید به موقعیت و مناسبتی که می خواهید برای آن گل هدیه بدهید توجه کنید. از انواع جام گل که بیشترین استفاده را دارند می توان به جام گل خواستگاری و مدل جام گل بله برون اشاره کرد؛ اما شما می توانید برای مراسم های دیگر هم از جام‌گل استفاده کنید و این مورد کاملا سلیقه ای است. ابعاد نسبتا بزرگ این محصولات باعث می شود تا جلوه بسیار زیبایی به مراسمات شما بدهد به همین خاطر است که جام‌گل برای مراسماتی همچون خواستگاری، بله برون یا حتی گل عقد و نامزدی بهترین گزینه است.

گل های مناسب برای جام‌گل این محصول به دلیل سبک گل آرایی که دارد بیشتر برای مراسم های رسمی و خاص استفاده می شود پس باید از گل هایی خاص و شیک نیز استفاده شود؛ همچنین طیف رنگ یا نحوه چیدمان نیز در این محصول بسیار مهم است. در ادامه نام برخی از گل های رایج که در جام‌گل پیشنهاد می شود را برای شما شرح می دهیم: گل رز گل لیلوم گل پیونی گل ارکیده گل لیسیانتوس گل آنتریوم



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در زمان خرید تاج گل نمایشگاه در وب سایت سامی گل حق انتخاب زیادی دارید و می‌توانید با توجه‌ به بودجه‌تان هرکدام از تاج‌ها را که خواستار هستید، خریداری کنید. تاج‌ها بر مبنای فاکتورهای مختلف دسته‌بندی‌شده و یکی از مهم‌ترین آنها جنس پایه می‌باشد.

پرکاربردترین تاج‌گل‌های نمایشگاه شامل:

تاج فرفورژه: پایه‌های فلزی یا فرفورژه که با مقاومت عالی که دارند یکی از بهترین انتخاب‌ها در تاج گل نمایشگاه هستند. پایه‌های فرفورژه بسیار مقاومت خوبی دارند و می‌توانید از تعداد زیادی گل بر روی آنها بهره ببرید. شکل ظاهری کاملاً جذاب و ایده‌آل آنها نیز یکی دیگر از دلایل انتخاب افراد می‌باشد. پایه‌های فلزی طول عمر خوبی داشته و می‌تواند به‌عنوان پایه نگهدارنده سایر گل‌ها پس از اتمام نمایشگاه نیز استفاده گردد.

تاج نمایشگاه با پایه چوبی: یکی از پرطرف‌دارترین و رایج‌ترین پایه‌های چیدمان گل، نوع چوبی می‌باشد که به دلیل وزن سبک و مقاومت مناسب امروزه در گل‌فروشی‌ها اغلب از تاج چوبی استفاده می‌شود. قطعاً فلزات علاوه بر طول عمر خوبی که دارند، وزن سنگین‌تری نسبت به چوب دارا هستند و گاهی افراد ترجیح می‌دهند از مدل چوبی استفاده کنند و حمل و نقل برای آنها مد نظر می‌باشد. پایه‌های چوبی تاج گل قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری نسبت به فرفورژه دارند. تاج گل نمایشگاه با پایه شطرنجی: این تاج‌گل‌ها که با پایه چوبی موجود هستند و ورق‌های چوب با بافت شطرنجی بر روی سطوح آن قرار می‌گیرد. پایه‌ها در انواع مختلف دوتا چند طبقه قرار دارند و در سطح برخی از مناطق آن بدون گل ایجاد می‌شود تا ظاهر و جلوه پایه کنار گل‌ها به‌خوبی دیده شوند.

تاج گل ارزان‌قیمت برای افتتاحیه و نمایشگاه: زمانی که از یک افتتاحیه نمایشگاه و مرکز فروش نام می‌بریم، قطعاً باید انتظار شلوغی و فضایی پر از عکاسان و خبرنگاران و مردم و بازدیدکننده‌ها باشید، تاج‌گل‌های زیادی را در کنار مراسم و غرفه نمایشگاه خواهید دید. جماعت زیادی پشت یک روبان قرمز ایستاده هستند تا با برش روبان، مراسم آغاز شود. در تمام مراسمات افتتاحیه مکانی خاص، گل و تاج‌گل‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که شکل و ظاهر مراسم را عوض کرده است. اگر گل‌ها معطر باشند، می‌توانند باعث خوشبویی فضای نمایشگاه شوند.

شما در سامی گل می‌توانید انواع گل‌ها را به‌صورت پایه‌دار سفارش دهید و در مراسم خاصی که قصد بردن تاج گل را دارید حتماً تزئین و شکل آن باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از نکات مهم در زمان خرید تاج گل نمایشگاهی، قیمت آنهاست که معمولاً به دلیل استفاده از گل‌های گران‌قیمت در چنین تاج‌هایی، قیمت آنها بالاتر از بقیه گل‌ها می‌باشد. حتی پایه و جنس آنها، مدل‌دار بودن و ساده بودن آنها نیز در تعیین قیمت یک تاج گل تأثیرگذار هستند. در سامی گل می‌توانید تاج گل افتتاحیه ارزان‌قیمت را برای عرض تبریک خریداری نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

معمولا تاتوکار شما مراقبت های فوری پس از خالکوبی را انجام می دهد، در مجموعه وی تتو پس از تتو نیز تحت کنترل آنها خواهید بود، یک لایه نازک از پماد آنتی بیوتیک و یک پوشش خالکوبی یا پانسمان قبل از خروج از مغازه استفاده می کند. او توضیح می‌دهد که روکش خالکوبی دو کارکرد دارد: پوست شما را هم در برابر باکتری‌هایی که می‌توانند باعث عفونت شوند و هم از تحریک لباس، ملافه یا سایر محرک‌های احتمالی در محیط شما محافظت می‌کند. احتمالاً به شما دستور داده می شود که پوشش خالکوبی را حدود 24 ساعت نگه دارید. در این زمان است که ممکن است متوجه تورم و قرمزی نیز شوید، اگرچه این ممکن است به رنگ پوست شما و همچنین خارش بستگی داشته باشد، که به گفته دکتر هیبلر می توان با گذاشتن کیسه های یخ روی خالکوبی بانداژ شده آن را کاهش داد.

هنگامی که پوشش خالکوبی از بین می رود، تمیز نگه داشتن ناحیه و مرطوب نگه داشتن آن نام بازی است، اما نیازی به استفاده از هیچ نوع محصول مراقبت پس از خالکوبی خاصی ندارید. در اینجا نحوه کمک به روند بهبودی ارائه شده است.

 

محل را روزانه بشویید.

تمیز نگه داشتن ناحیه مهم ترین کاری است که می توانید برای جلوگیری از عفونت باکتریایی انجام دهید. دکتر هیبلر پیشنهاد می‌کند در چند روز اول، یک تا دو بار در روز، ناحیه را با آب گرم (با استفاده از دست‌های تمیز) بشویید، سپس به مدت دو تا سه هفته هر روز. هر نوع پاک کننده ملایمی انتخاب خوبی است. دکتر لاو می گوید که یک صابون ضد باکتری، مانند صابون دست مایع ضد باکتری Dial Antibacterial (2 دلار، آمازون) نیز به خوبی کار می کند.

او همچنین توصیه می‌کند در این مدت از شنا در استخر، دریاچه یا اقیانوس یا پریدن در جکوزی برای کاهش احتمال عفونت خودداری کنید.

 

پوست خود را مرطوب نگه دارید.

دکتر لاو می گوید، همچنین باید مطمئن شوید که این ناحیه را به طور مداوم مرطوب کنید - حداقل دو تا سه بار در روز به مدت دو تا سه هفته. چرا؟ او توضیح می‌دهد که هر چه پوست مرطوب‌تر باشد، احتمال ایجاد دلمه در آن کاهش می‌یابد و پوسته‌زدگی در واقع روند بهبود زخم را مختل می‌کند. پمادهای ضخیم تر و انسدادی (مانند وازلین و آکوافور) اغلب توصیه می شود، اما اگر طرفدار بافت روغنی نیستید، دکتر لاو ژل تسکین دهنده تاتو خرگوش Mad (22 دلار، آمازون) را توصیه می کند. او می گوید که به همان اندازه مرطوب کننده است، اما فرمول مبتنی بر ژل هیچ گونه چربی باقی نمی گذارد.

همچنین می توانید کرم یا لوسیون مبتنی بر روغن نارگیل را در نظر بگیرید. دکتر میکائیلوف می گوید: این ماده ممکن است به بهبود سریعتر پوست کمک کند، زیرا حاوی چندین اسید چرب است که ممکن است اثر ضد التهابی داشته باشد. ، ترکیبات تسکین دهنده پوست و بدون عطر است. همچنین می توانید روغن نارگیل مستقیم را امتحان کنید، فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است کمی چرب به نظر برسد.

حتی اگر از مرطوب‌کننده استفاده کنید، باز هم امکان ایجاد دلمه وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد، در صورت امکان در مقابل میل به خاراندن یا چیدن مقاومت کنید. دکتر یاداو هشدار می‌دهد: «اگرچه ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما می‌تواند باعث ایجاد زخم شود و در نهایت بر ظاهر خالکوبی شما تأثیر بگذارد. بعد از دو یا سه هفته، پوسته پوسته پوسته شدن خود به خود شروع می‌کند، نشانه‌ای از اینکه سطح پوست شما تقریباً به طور کامل بهبود یافته است.



:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خالکوبی فواید زیبایی شناختی زیادی دارد که دلیل اصلی علاقه مردم به آن است. بدن شما را زیبا می کند، شما را بیانگرتر و با اعتماد به نفس تر می کند و غیره. با این حال، فواید تاتو جنبه های دیگری نیز دارد. امروز هفت مزیت خالکوبی برای سلامتی را می بینیم.   اگه بدنبال وی تتو اصفهان هستید ما وی تتو را به شما معرفی میکنیم زیرا که با تیمی حرفه ای بهترین طرح ها را برای مشتریان خود انجام خواهند داد.

 

1. به بهبود سیستم ایمنی کمک می کند

هنگامی که فردی تحت فرآیند خالکوبی قرار می گیرد، سیستم ایمنی بدن او با بهبودی روبرو می شود. دلیل آن این است که وقتی یک ماده خارجی (جوهر خالکوبی) وارد بدن انسان می شود، سیستم ایمنی به آن جوهر حمله می کند. همچنین ممکن است در برخی از افراد در محل تاتو کمی تورم ایجاد کند.

 

در صورتی که شخصی به دنبال خالکوبی های متعدد باشد، سیستم ایمنی بدن او بارها این عمل را انجام می دهد، بنابراین هر بار بهبود می یابد. پاسخ سیستم ایمنی زمانی بهبود می یابد که آنتی بادی ها را به نقطه ای که هنرمند خالکوبی در حال انجام خالکوبی است بفرستد. به روند بهبودی نیز کمک می کند.

 

2. سطح کورتیزول را در بدن کاهش می دهد

کورتیزول یک هورمون استرس است و افزایش آن باعث افزایش سطح استرس می شود. زمانی که فرد فرآیند خالکوبی را طی می کند، سطح کورتیزول را کاهش می دهد. در نتیجه سطح استرس در فرد کاهش می یابد. استرس خود می تواند باعث بسیاری از بیماری ها و شرایط سلامتی شود. خالکوبی به طور غیر مستقیم به پیشگیری از بسیاری از بیماری ها کمک می کند.

 

3. خالکوبی های متعدد به وزنه برداران و بدنسازان کمک می کند

از آنجایی که خالکوبی منجر به کاهش کورتیزول می شود، توانایی بدن برای بهبود و ترمیم سریعتر خود را افزایش می دهد. ورزشکاران، به ویژه وزنه برداران و بدنسازان، به ترمیم سریعتر و کافی عضلات خود قبل از تمرین یا جلسه بعدی نیاز دارند. داشتن خالکوبی های متعدد باعث کاهش کورتیزول از بدن می شود که باعث می شود سریع تر بهبود یابد. به این ترتیب، بدن بیشتر به کاهش سطح کورتیزول عادت می کند.

 

4. خالکوبی های ظاهری می توانند شما را نیز استخدام کنند

بله این درست است. مشاغل خاصی وجود دارد که یک کارفرما برای آنها به کاندیداهای جوان، پرانرژی، رسا و تندخو نیاز دارد. در برخی از بخش‌ها، مانند صنعت مد، که در آن کارمندان با خالکوبی‌های مرتبط و مرتبط ممکن است خود را قادر سازند تا شرکت را به‌طور واضح‌تر نشان دهند. ممکن است در ابتدا باور نکنید، اما اتفاقات واقعی رخ داده است که یک فرد خالکوبی شده به دلیل خالکوبی که برای سازمانی که او را استخدام کرده قابل مشاهده و مرتبط بود، شغلی پیدا کرده است.

 

5. خالکوبی می تواند روش های واکسیناسیون را بهبود بخشد

یکی دیگر از مزایای خالکوبی که شما را شگفت زده می کند این است که می تواند به دانشمندان در بهبود روش های واکسیناسیون نیز کمک کند. اکنون دانشمندان در حال آزمایش روش های خالکوبی برای استفاده در واکسیناسیون هستند. به گفته آنها، زمانی که دانشمندان واکسن را از طریق سوزن خالکوبی وارد کردند، نتایج بهتر از روش های واکسیناسیون سنتی بود. همچنین هزینه واکسیناسیون را کاهش می دهد که تغییر مثبتی در صنعت پزشکی و بهداشتی به همراه خواهد داشت.

 

6. خالکوبی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود

برخی از مزایای روانی خالکوبی نیز در اینجا قابل ذکر است. آنها مشاهده کردند که خالکوبی باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود. استفاده از خالکوبی باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود. به خصوص زنان با خالکوبی های متعدد که نسبت به مردان نسبت به خود مطمئن تر هستند. خالکوبی باعث می شود آنها با اطمینان بیشتری عمل کنند. به عنوان یک عامل تقویت کننده برای مردم عمل می کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بعد از انجام خالکوبی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

* ناحیه پوشانده می شود و پس از انجام تاتو، کرم مراقبتی روی بانداژ اعمال می شود. بانداژ باید حداقل 1 تا 3 ساعت نگه داشته شود. می توانید بعد از آن ناحیه خالکوبی شده را بشویید و نباید پشت آن را بانداژ کنید.

* باید کرم مراقبتی را در طول 2 هفته دوره بهبودی تاتو بزنید. پس از آن پوسته های نازکی روی خالکوبی به خودی خود ایجاد شد.

* در دوره بهبودی نباید خالکوبی خود را بخراشید.

* همچنین استفاده از ضد آفتاب هنگام بیرون رفتن در مقابل نور خورشید پس از دوره بهبودی بسیار مفید است تا رنگ های خالکوبی از بین نرود.

چند نکته عملی که باید در مورد پیرسینگ بدانید

پیرسینگ نوعی جواهرات است که با سوراخ کردن قسمت های مختلف بدن انسان و قرار دادن آن بر روی آن استفاده می شود. این فرآیند اصلاح بدن با سوراخ کردن ناحیه مشخص شده در پوست یا غضروف است.

انتخاب استفاده از پیرسینگ مناسب در مکان مناسب بسیار مهم است. این نیاز به انتخاب بسیار ظریفی از نظر ایجاد تأثیری بر ظاهر بیرونی شخصی که سوراخ کننده است دارد.

پیرسینگ بیشتر در نواحی بینی و دهان ترجیح داده می شود. بیشتر از فلزات گرانبها مانند طلا، الماس یا نقره تولید می شود.

پیرسینگ های متصل به نواحی حساس پوست مانند سوراخ های نوک پستان، تناسلی و میکرودرمال با استفاده از بی حسی موضعی وارد می شوند. به این ترتیب پیرسینگ بدون احساس درد در حین عمل وارد می شود.

مهمترین مرحله پیرسینگ مرحله مراقبت است. شما باید با دقت از سوراخ کردن محافظت کنید و مراقبت های روزانه را انجام دهید. شما نباید ناحیه سوراخ شده را مرطوب، کرمی یا مرطوب نگه دارید. احتیاط در این زمینه در صورت ابتلا به عفونت مفید است.

کرم مبتنی بر آنتی بیوتیک را باید 1 تا 2 بار در روز روی ناحیه پیرسینگ بمالید که به راحتی می توانید آن را از هر داروخانه ای تهیه کنید. شما باید ناحیه را با یک دستمال استریل یا یک پارچه استریل با حرکت دادن آرام سوراخ کردن به بالا و پایین 1-2 بار در روز با دقت خشک کنید.

برای ارتباط با تاتو کار حرفه ای و درجه روی این لینک کلیک کنید تا شماره تلفن تاتو کار زن در اصفهان را پیدا کرده و از خدمات آن استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گفته شده در یونان از خالکوبی برای ارتباط بین جاسوس ها استفاده می شود. رومیان، برده ها و مجرمان را خالکوبی می کردند و زنان اینو (بومیان ژاپن) برای نشان دادن جایگاه اجتماعی شان از خالکوبی استفاده می کردند. همه چیز درباره تاتو و خالکوبیخالکوبی در عصر جدید زمان جلو آمده است و البته در این مسیر خیلی چیزها را از گذشته همراه خود آورده است. یک نمونه اش همین خالکوبی است که حالا در اقسام مختلف در دنیا فراگیر شده است.

تقریبا از سال 1990 میلادی بود که خالکوبی یا تاتو رواج پیدا کرد. شاید در ابتدا بیشتر بری خانم ها موارد مصرفی همچون تاتوی ابرو داشت که کم کم به تاتوی خط چشم و خط لب هم رسید. خالکوبی در زمان ما بیشتر جنبه آرایشی روی صورت را داشت که پاک نمی شد اما به مرور این رویه تغییر کرد و تمام بدن افراد به بوم نقاشی تبدیل شد.در ابتدا ستاره های فوتبال و سینمای دنیا بودند که دل به تاتوهای خارج از عرف دادند. هرچند این مقوله بعد از مدتی بیشتر بین مردم پذیرفته شد و در نهایت پای آنها را هم به این میدان باز کرد. حالا کار به جایی رسیده که هر سال در دنیا جشنواره های تاتو برگزار می شود که شاید مشهورترین آنها جشنواره های شهر پاریس باشد.نکته جالب توجه در این جشنواره ها، حضور تاتوکارهای سرشناس است که از سراسر دنیا در منطقه مورد نظر جمع می شوند تا علاقه مندان را از هنر خود بی نصیب نگذارند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید هر تاتوکاری می تواند تخصص خودش را داشته باشد. مثلا تاتو کار اصفهان وی تاتو یکی از متبحرترین تاتوکارهای جهان، تخصص خودش را در خالکوبی پرتره و اژدها دارد و افراد زیادی همه ساله برای تاتوی مورد نظرشان خود را از کشوری به کشور دیگر می رسانند تا خالکوبی منحصر به فرد آنها توسط متخصص همان اشکال روی بدنشان حک شود. 



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 اصطلاح یونانی stizein به معنی خرد کردن معنی و مفهوم تتو و خالکوبی بوده است. کشور های مدیترانه ای (مصر و سوریه) در مصر و سوریه تتو و خالکوبی بیشتر برای تزئین و اقوام مذهبی صورت میگرفته اروپا بر طبق گزارش های بازمانده، اغلب ژرمن ها، سلتیک و دیگر قبایل مرکزی و شمالی اروپایی اغلب خالکوبی و تاتو داشته اند. قدیمی ترین پوست تاتو شده در اروپا متعلق به اوتسی از دوران قرن هفتم پیش از میلاد، شامل ۶۱ تاتو در ستون فقرات پایین، مچ دست چپ، پشت زانوی راست خود و در مچ پا قرار دارد. چین در ادبیات و تاریخ چین خالکوبی و تاتو عملی وحشی گرایانه نام برده شده که بیشتر قهرمانان، تبهکاران، راهزنان یا بردگان برای حق مالکیت صاحب برده تتو داشته اند. جزایر پلینزی قدمت تتو تاتو در بریتانیای کبیر به قرن هفدهم میلادی باز میگردد.

 برای مطالعه بیشتر در مورد تاریخچه تاتو تتو خالکوبی در ایران و دنیا، نحوه اختراع دستگاه تاتو امروزی، آشنایی بیشتر با ابزار و متد های قدیمی و ارتباط با تاتو کار حرفه ای در اصفهان وی تاتو از سایت وی تاتو دیدن کنید.

 تاتو خالکوبی سنتی همان طور که گفته شد در روش های باستانی به وسیله جسمی نوک تیز پوست را خراش می دادند و جوهر را به آن وارد می کردند. هنوز هم روش های سنتی طرفداران خود را دارد و محبوبیت آن ها رو به افزایش است. از جمله روش های کهن هنر تاتو می توان به موارد زیر اشاره کرد. روش سنتی ژاپنی (Bambo Tattoo) وسیله طراحی شده در این روش شامل یک چوب بامبو برای دستگیره و تعدادی سوزن در سر آن است. چوب بامبو معمولا صاف و گرد طراحی می شد تا تاتوآرتیست راحت تر کار کند. برای مواقعی که احتیاج باشد تا خط های ریز یا درشت بزنید می توانید تعداد سوزن ها را کم یا زیاد کنید. وارد کردن سوزن با زاویه و عمق مناسب در پوست مهارت خاصی می خواهد.



:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

قصد داریم تا شما را با خدمات تاتو بدن و یک سالن  حرفه ای تاتو در اصفهان آشنا نماییم. تاتو یکی از پرطرفدارترین نوع از آرایش ‏دائمی است. از سال های گذشته تاتو ابرو و دور لب، خط چشم ، فیبرزو ، میکروبلیدینگ ، هاشور رواج بسیار زیادی داشته است اما ‏نوع دیگری از تاتو روز به روز به ویژه میان جوانان رواج بیشتری می یابد که تاتو بدن نامیده می شود.‏ ویژگی های تتو حرفه ای بهترین تاتو کار مرد در اصفهان وی تتو‎ ‎چیست؟ وضوح و خوانایی: یک خال کوبی خوب باید واضح و آسان باشد. خطوط باید تیز و واضح باشند و طرح باید به خوبی مشخص باشد.‏ ‏     محل قرار دادن: قرار دادن خالکوبی یک نکته مهم است. یک خال کوبی خوب باید در مکانی قرار گیرد که مکمل طرح و متناسب با ‏سبک زندگی فرد باشد.‏

تاتو یک طرح یا الگوی دائمی است که با وارد کردن جوهر یا رنگدانه‌های دیگر در لایه درم پوست با سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. ‏خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های ‏مختلف در بهترین تاتو کار زن در اصفهان وی تتو ایجاد کرد. خالکوبی اغلب به عنوان نوعی بیان شخصی استفاده می شود و می تواند از طرح ‏های ساده تا آثار هنری پیچیده و پیچیده باشد. افراد به دلایل مختلفی از جمله برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود، برای بزرگداشت یک ‏رویداد خاص یا عزیز یا صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، خالکوبی را انتخاب می کنند.‏ خالکوبی نوعی اصلاح بدن است که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف انجام می شود. فرآیند تاتو شامل استفاده از ‏سوزن برای تزریق جوهر یا رنگدانه به لایه درم پوست است که لایه دوم پوست است. این باعث می شود که جوهر به طور دائم در ‏پوست جاسازی شود.‏

علاوه بر مهارت های فنی، بهترین تاتو کار در اصفهان وی تتو مهارت های ارتباطی خوبی دارند و میتوانند از نزدیک با مشتریان برای درک ‏ترجیحات آنها و ارائه راهنمایی در مورد طراحی و قرار دادن خالکوبی همکاری کنند. آنها همچنین باید دانش قوی در مورد اقدامات ‏ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با خالکوبی داشته باشند.‏

سالن تاتو در اصفهان است که با تنوع  بسیار بالایی از انواع طرح ها، خدمات تخصصی تاتو بدن را برای ‏آقایان و بانوان ارائه می نماید.تاتو بدن میان جوانان بسیار پرطرفدار است برخی از متخصصان خالکوبی ممکن است در سبک های خاص خالکوبی، مانند سنتی، سیاه و خاکستری، یا مدرسه جدید تخصص داشته ‏باشند. برخی دیگر ممکن است در پاک کردن خالکوبی یا کارهای پوشاندن تخصص داشته باشند. مهم است که تاتو بدن در اصفهان وی ‏تاتو را انتخاب کنید که با تجربه، آگاه و از روش های ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان ‏حاصل شود.‏

در نهایت، بهترین کشور برای خالکوبی به آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد، از جمله سبک خالکوبی مورد نظر، ‏سطح مهارت و تخصص شما در یک هنرمند خالکوبی، و ترجیحات شخصی و برنامه های سفر شما. . این مهم است که تحقیقات خود را ‏انجام دهید تاتو بدن در اصفهان وی تاتو‎ ‎را انتخاب کنید که از روش های ایمنی و بهداشتی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و ‏رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.‏



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاتو بدن، در سالن های تخصصی تاتو انجام می شود. تاتو بدن از جمله خدمات تاتو حرفه ای و تخصصی است که به ایجاد نقش ها و طرح ها در قسمت های مختلف بدن می پردازد. تاتو بدن قدمت بسیار زیادی دارد و از گذشته برای بیان عقیده ای مشخص، فرهنگ، نشان دادن عضویت در گروه خاص انجام می شده است.

تاتو یک طرح یا الگوی دائمی است که با وارد کردن جوهر یا رنگدانه‌های دیگر در لایه درم پوست با سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های مختلف در بهترین تاتو کار مرد در اصفهان وی تتو ایجاد کرد. خالکوبی اغلب به عنوان نوعی بیان شخصی استفاده می شود و می تواند از طرح های ساده تا آثار هنری پیچیده و پیچیده باشد. افراد به دلایل مختلفی از جمله برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود، برای بزرگداشت یک رویداد خاص یا عزیز یا صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، خالکوبی را انتخاب می کنند.

خالکوبی نوعی اصلاح بدن است که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف انجام می شود. فرآیند تاتو شامل استفاده از سوزن برای تزریق جوهر یا رنگدانه به لایه درم پوست است که لایه دوم پوست است. این باعث می شود که جوهر به طور دائم در پوست جاسازی شود.

طراحی خالکوبی می تواند بسیار متفاوت باشد، از نمادها یا متن های ساده گرفته تا طرح های پیچیده و پیچیده. برخی از افراد خالکوبی را برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر برای بزرگداشت یک رویداد یا شخص خاص در زندگی خود خالکوبی می کنند، مانند یکی از عزیزانی که درگذشته است یا یک نقطه عطف مهم، مانند فارغ التحصیلی یا عروسی.

خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های مختلف در سراسر جهان انجام داد. ضربه زدن با دست، که به عنوان چوب و پوک نیز شناخته می شود، شامل استفاده از یک سوزن برای وارد کردن دستی جوهر در پوست است. خالکوبی ماشینی شامل استفاده از دستگاه برقی تاتو برای تزریق سریع جوهر به پوست است. تکنیک‌های سنتی ممکن است شامل استفاده از ابزارهایی مانند چوب بامبو یا سوزن‌های استخوانی برای ایجاد خالکوبی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در وب سایت دولت انگلیس آمده است: “ما می‌توانیم به اتباع کشورهای مشترک‌المنافع در کشورهای غیر مشترک‌المنافع که هیچ نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی ندارند کمک کنیم.” در شرایط خاص، مانند پاسپورت گمشده یا دزدیده شده، پاسپورت اضطراری انگلیس نیز می‌تواند با اجازه دولت‌های ملی آن‌ها برای شهروندان مشترک‌المنافع که نماینده آنها نیست‌، صادر شود. پاسپورت دومینیکا پاسپورت دومینیکا خرید تابعیت و پاسپورت مشترک‌المنافع بسیاری از کشورهای مشترک المنافع برنامه‌های تابعیت را از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند، این برنامه‌ها شامل آنتیگوا و باربودا، دومنیکا، گرنادا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا و وانواتو است. معمولا اخذ شهروندی و پاسپورت این کشورها غیر حضوری و دارای یک پروسه 3 تا 6 ماهه است.

 بورسیه تحصیلی مشترک‌المنافع

طرح بورسیه تحصیلی مشترک‌المنافع یک ابتکار مشترک بین کمیسیون بورس تحصیلی مشترک‌المنافع و دانشگاه‌های انگلستان برای حمایت از دانشجویان کشورهای در حال توسعه مشترک المنافع است. هدف از برنامه بورسیه مشترک‌المنافع کمک به دانشجویان کشورهای در حال توسعه مشترک‌المنافع است که دارای صلاحیت عالی علمی هستند اما به دلایل مالی توانایی تحصیل در انگلستان را ندارند. این طرح به آن‌ها امکان می‌دهد از تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های انگلستان بهره‌مند شوند. چه کسانی از این بورسیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند؟ افرادی که شهروند یک مشترک‌المنافع، یا شخص تحت حمایت انگلیس هستند. افرادی که اقامت دائم در یک کشور مشترک‌المنافع را دارند. متقاضیان باید در زمان شروع سال تحصیلی انگلیس در سپتامبر / اکتبر 2020 آماده و در دسترس باشند تا تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلیس آغاز کنند. متقاضی باید ثابت کند در یکسال گذشته درآمد کافی جهت پوشش هزینه‌های تحصیل خود را ندارد. آیا می‌دانید با اخذ پاسپورت دومینیکا فرزندان شما می‌توانند به راحتی در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله کشورهای اروپایی و انگلستان جزء معتبرترین دانشگاه‌ها تحصیل کنند. ادامه تحصیل در این دانشگاه‌ها برای بسیاری از ایرانیان مانند یک آرزوی دست نیافتنی است که با پاسپورت دومینیکا های لیپ به راحتی امکان‌پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پاسپورت یا اقامت؟

 اگر قصد اخذ تابعیت یا اقامت کشور دیگری را دارید، لازم است که ابتدا به تفاوت اقامت یک کشور با تابعیت و پاسپورت یک کشور آگاه شوید. در پاسپورت دومینیکا های لیپ های لیپ ما به طور مفصل در مورد جنبه‌های مختلف اقامت و برنامه‌های اقامت دائم بحث می‌کنیم. داشتن شناخت کامل در مورد هر یک از این برنامه‌ها می‌تواند به شما کمک کند بهتر تصمیم‌گیری کنید.

 حق شهروندی(تابعیت) چیست؟

 شهروند (Citizenship) به معنی عضو رسمی یک شهر، ایالت یا کشور است. در واقع، تبعه شخصی است که عضو جمعیت اصلی یک دولت است و گذرنامه آن کشور را در اختیار دارد و همانند سایر شهروندان آن کشور از حقوق قانونی برخوردار است. در این رابطه، ممکن است برخی از از افراد تابعیت مضاعف(تابعیت دو یا چند دولت) را در اختیار داشته باشند؛ به عبارت دیگر، شخص دارای گذرنامه رسمی دو یا چند دولت باشد و شهروند رسمی هر یک از این دولت‌ها محسوب شود. البته تابعیت دوگانه بسته به قوانین هر کشور ممکن است قبول یا مجاز نباشد. برای مثال، کشورهایی مانند دانمارک، چین، هند، نروژ و ژاپن با وضع قوانینی بازدارنده، داشتن بیش از یک گذرنامه را منع کرده‌اند، در حالی که در کشورهایی مانند سوئد، کانادا، انگلستان و آمریکا داشتن تابعیت دوگانه منع قانونی ندارد.

به طور طبیعی با داشتن تابعیت، اقامت هم به دست می‌آید اما صرفا داشتن اقامت به معنی داشتن تابعیت نیست زمانی که فردی اقامت یک کشور را به دست می‌آورد با رعایت قوانین مربوطه و پرداخت مالیات به دولت ممکن است موفق به اخذ تابعیت نیز بشود.. یکی از تفاوت‌های مهم تابعیت و اقامت این است که اصولا در حقوق بین‌الملل تابعیت قابلیت سلب ندارد البته کشورهایی هستند که استثنا بر این اصل می‌باشند و بحرین از جمله آن کشورها است. ولی در مقابل در مورد اقامت این امکان وجود دارد که شخص به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شود و در صورتی که مرتکب جرمی شده و یا به دلایلی قانونی دیگر مانند عدم زندگی و حضور در کشور، اقامتش از وی سلب شود.

اقامت موقت: اقامت موقت یک کشور به شما اجازه می‌دهد که برای یک مدت مشخص در کشور اقامت داشته باشید(براساس مقررات کشور و اعتبار اقامت که انتخاب کرده اید). همچنین به شما اجازه اقامت و مسافرت در داخل کشور را می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دوچرخه نمایشی دوچرخه نمایشی که با نام Bmx نیز شهرت دارد نوعی دوچرخه برای انجام حرکات نمایشی می باشد. با استفاده از این دوچرخه می توان حرکاتی همچون پرش از ارتفاع و موانع مختلف را انجام داد. طراحی این دوچرخه متناسب با کاربری آن به صورت ویژه ای صورت گرفته و اندازه آن از اندازه دوچرخه های بزرگسالان کوچکتر است. این نوع دوچرخه دارای جنس بدنه، ترمز، فرمان و قطعات خاصی است که انجام حرکات مختلف را امکان پذیر می کنند.

* دوچرخه مسافرتی (توریستی) دوچرخه تورینگ یا همان توریستی برای سفر مناسب است و از جنس محکمی برخوردار می باشد؛ زیرا باید تحمل بارهای سنگین را داشته باشد. طراحی این نوع دوچرخه به گونه ای صورت گرفته که استفاده از آن برای مدت طولانی در مسیرهای مختلف راحت باشد. معمولا دوچرخه توریستی دارای قطعات و بخش های اضافی برای قرار دادن وسایل سفر می باشد.

 2- وزن دوچرخه از دیگر نکات مهم برای خرید دوچرخه توجه به وزن آن است. برای ساخت دوچرخه از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد، کروم و کربن استفاده می شود. دوچرخه های سبک از شتاب و سرعت بیتری برخوردارند و دوچرخه های سنگین دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند. شما باید با توجه به نوع استفاده خود بهترین دوچرخه با وزن مناسب را انتخاب کنید. 3- سایز دوچرخه سایز دوچرخه مانند سایز کت و شلوار است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. افراد دارای ویژگی های فیزیکی مختلفی (سن، وزن، قد و …) هستند. از این رو هنگام خرید دوچرخه جهان سیکلت باید به وضعیت بدنی و فیزیکی خود توجه نموده و سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر دوچرخه برای شما بزرگ یا کوچک باشد نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید و دچار مشکلاتی خواهید شد و حتی ممکن است آسیبی به بدن شما برسد. 4- کیفیت قطعات کیفیت قطعات از دیگر مسائل مهم برای خرید دوچرخه است که باید به آن توجه کنید. دوچرخه هایی که از مواد اولیه با کیفیت و قطعات مهندسی شده و استاندارد ساخته می شوند، علاوه بر سواری راحت از ماندگاری خوبی نیز برخوردارند. کیفیت پایین قطعات موجب می شود به مرور زمان هزینه های زیادی برایتان ایجاد گردد و نیاز به تعمیر یا تعویض آنها پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()