نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خرید آنلاین شارژ ایرانسل و همراه اول

کارت شارژ رایتل و تالیا دریافت شارژ با #1000*789* از ایرانسل

در تلفن خود ابتدا عبارت *733# را شماره گیری نموده و دکمه سبز رنگ تماس را فشار دهید. در توجه داشته باشید که در خرید شارژ ایرانسل کل روند استفاده از این سرویس باید اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید، نه فارسی. 0 7332. سپس با وارد کردن یکی از شماره‌های 1 تا 3 زبان را از میان گزینه‌های فارسی، انگلیسی و فینگلیش انتخاب نمایید. در خرید شارژ ایرانسل برخی از تلفن‌های معمولی که پشتیبانی مناسبی از زبان فارسی ندارند، این مرحله نمایش داده نمی‌شود و به صورت پیش فرض حالت فینگلیش انتخاب می‌گردد. 

در این مرحله، منوی امکانات این سرویس از جمله نمایش موجودی حساب بانکی، خرید کارت شارژ ایرانسل، پرداخت، خرید، نیکوکاری یا تنظیمات نمایش داده می‌شود. برای خرید شارژ عدد 2 را وارد کنید.

در این مرحله می‌توانید شماره موبایلی که از طریق آن به سرویس *733# متصل شده‌اید را انتخاب نموده یا شماره موبایل دیگری که قصد شارژ آن را دارید، وارد کنید. اگر قصد شارژ همین موبایل خود را دارید عدد 1 را شماره گیری کنید در غیر اینصورت شماره کامل موبایل مد نظر خود را وارد نمایید.

در این مرحله 4 مبلغ 10 هزار، 20 هزار، 50 هزار و 200 هزار ریال برای شارژ نمایش داده می‌شود که با عداد 1 تا 4 قابل انتخاب هستند. عدد مربوط به مبلغ مورد نظر خود شماره گیری کنید. 05 7336. سپس شماره کارت بانکی شما درخواست می‌شود، شماره 16 رقمی کارت خود را بدون درنظر گرفتن خط تیره وارد کنید و در مرحله آخر نیز رمز دوم خود را وارد کنید. برای دریافت رمز دوم تنها کافی است یک بار به دستگاه‌های خود پرداز بانک مراجعه نمایید. مرحله خرید آنلاین شارژ ایرانسل به پایان رسید و حالا مبلغ خریداری شده از حساب‌تان کسر گردیده و بلافاصله به شارژ سیم کارتتان اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر را از سایت irancell.ir دریافت کنید.

خرید شارژ ایرانسل مستقیم و یا TopUp روش جدیدی است اپراتورها این روزها ارائه کرده اند

با استفاده از این روش نیاز نیست که کد 16 رقمی خرید شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید و پس خرید شارژ به طور اتوماتیک مبلغ خریداری شده به اعتبار شما افزوده خواهد شد. برای تهیه خرید شارژ ایرانسل و همراه اول به این صورت شما میتوانید به وبسایت کارت شارژ ایرانسل به آدرس iran3llsharj.com خرید شارژ ایرانسل مراجعه نمایید علاوه بر این شما می توانید به وبسایت ایتور مراجعه کرده و سپس به بخش خرید شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سرویس جدیدی که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه نموده است سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge می باشد با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده شارژ تهیه نمایید و می توانید با هر مبلغ و میزانی شارژ خرید نمایید به عنوان مثال یک شارژ 1400 تومانی با استفاده از این سرویس می توانید خریداری نمایید. برای تهیه اینگونه شارژ باید به نمایندگان ایرانسل که دارای گواهینامه شارژ الکترونیکی می باشند مراجعه نمایید و پس از انجام عملیات پیامکی به منظور موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.

خرید شارژ اینترنتی یکی دیگر از روش های جدید خرید شارژ، شارژ اینترنتی می باشد که شما می توانید با استفاده وبسایت بانک های طرف قرار داد و یا سایر فروشگاه های شارژ اینترنتی مانند وبسایت echargecard.bmi.ir شارژ ایرانسل در مبالغ 1000، 2000، 5000 و ... تهیه نمایید. با استفاده از این روش مبلغ شارژ خریداری شده از حساب بانکی که در هنگام تکمیل خرید وارد نموده اید کسر خواهد شد.

در ادامه راه اندازی روش های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکان اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک charge.irancell.ir ، خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید. بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.

خرید شارژ ایرانسل برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین

فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما برای خرید شارژ ایرانسل می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید کارت شارژ و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید کارت های بانکی را از سایت iran3llsharj.com به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ خرید شارژ ایرانسل از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم.

[ شما می توانید برای خرید شارژ به ترتیب زیر عمل کنید ] :

در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید شارژ ایرانسل و همراه اول میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای خرید شارژ از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد شارژ، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.

اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید شارژ ایرانسل اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید. اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی خرید شارژ برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی تماس با ما پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

سرویس شارژ مستقیم از طریق وب‎ سایت رایتل rightel.ir راه اندازی شد از این پس مشترکان رایتل می توانند از امتیاز افزایش اعتبار از طریق وب سایت رایتل، بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ بهره مند شوند. به گزارش روابط عمومی رایتل، سرویس «شارژ مستقیم از طریق وب‌سایت رایتل»، این امکان را در اختیار کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا قرار می‌دهد تا بتوانند به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن اعتبار مورد نیاز خود را خریداری نمایند. براساس این گزارش جهت بهره‌مندی از این سرویس لازم است مشترک شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نیاز خود را در وب سایت رایتل وارد نموده و اعتبار درخواستی را به‌طور مستقیم دریافت نماید. لازم به ذکر است است استفاده از این سرویس رایگان می‌باشد. این گزارش می افزاید با این امکان نیازی به وارد کردن رمز شارژ وجود ندارد و مشترک می تواند متناسب با میزان نیاز و استفاده خود شارژ مورد نظر را انتخاب و از آن به طور مستقیم استفاده کند. برای بهره مندی از این امکان مشترک میتواند تنها با وارد کردن شماره تلفن، مبلغ شارژ و انتخاب بانک مورد نظر به صفحه پرداخت هدایت شده و در این مرحله شماره ١٦ رقمی درج شده بر روی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز اینترنتی بانک و همچنین شماره ٣یا 4 رقمی پشت کارت شتاب (CVV2) را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهد، بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت و اعتبار مورد نظر به سیم‌کارت مورد نظر افزوده خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()